Verzenden, retourneren & klachtenregeling

Verzenden

Bestellingen die in onze webshop geplaatst worden, worden met PostNL verzonden. Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur bestelt, wordt je pakket nog diezelfde dag met PostNL verzonden. Over het algemeen wordt de bestelling dan de eerstvolgende werkdag op het door jou opgegeven afleveradres aangeboden. Als je het pakket na enkele dagen nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Vergeet niet om ook je ordernummer te vermelden zodat we je snel kunnen helpen.

Verzendkosten

Nederland: €5,95
Gratis verzenden vanaf €75,-

Retourneren

Wil je een bestelling retourneren? Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd.

Geopende verpakkingen

Geopende voedingssupplementen waarbij de sluiting van de verpakking is verbroken kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek, ontvang je uiteraard een vervangend product of heb je recht op teruggave van het betaalde bedrag.

Bewaar het product en neem contact met ons op.

Retourneeradres

Je kan je bestellingen retourneren naar het onderstaand adres.

Zoete Veenstraat 2
1432 LE Aalsmeer

Klachtenregeling

Zinergi is aangesloten bij beroepsorganisaties die de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de praktijk controleren. Alleen voldoende opleidings- en kennisniveau geven toegang tot deze organisaties.

In het contact met mijn cliënten gelden de bepalingen, beroepscode en klacht- en tuchtregeling van de RBCZ en SCAG.

Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. Meld u zich dan eerst bij mij zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Krijgt u onvoldoende gehoor en wilt u toch een klacht indienen, dan kunt u zich wenden tot de SCAG (www.scag.nl).

Introducing

Featured video

This area is used to describe your video’s details.